Lustrumviering en cliŽnten dag Stichting Vrienden van OTwee.

Op vrijdag 5 september jl. werd in de omgeving van Dwingeloo een cliŽnten dag door de Stichting Vrienden van OTwee georganiseerd. Vele OTwee-cliŽnten hadden zich met begeleiders, familie, vrienden en vriendinnen opgegeven om samen te komen in de Modeltuinen van Harrie Boerhof in Dwingeloo. Op een zonovergoten dag genoten alle aanwezigen van de ontvangst, de koffie of thee en het heerlijke gebak. Voorafgaand aan de wandeling een korte toespraak n.a.v. het eerste lustrum van OTwee, waarbij stil werd gestaan wat er de afgelopen vijf jaar is bewerkstelligd.

Ook werd er kort aandacht besteed aan de donkere wolken die de komst van de WMO stuurt m.i.v. 2015. Wat er gaat gebeuren is nog volstrekt onduidelijk, maar dat er wat gaat gebeuren moge duidelijk zijn.

De rondleiding over en door de prachtige modeltuinen van Harrie Boerhof was geweldig. Hoewel de presentatie lastig te volgen was, genoten de deelnemers van de geuren, de kleuren en vorm van bloemen, bomen en sculpturen. Men genoot vooral van elkaars nabijheid en aanwezigheid.

Na afloop van de wandeling toog men per auto naar een eetgelegenheid in de bossen nabij Dwingeloo. Aldaar werd een overheerlijke pannenkoek uitgekozen en in gezamenlijk opgepeuzeld. Een werkelijk prachtige omgeving in de bossen en vooral lekker buiten eten genietend van de warmte van de zon. Na het eten werd er nog even na gekeuveld en vervolgens werd er afscheid genomen van elkaar in de hoop elkaar gauw weer te zien.

De eerstvolgende gelegenheid is de kerstmaaltijd in Spier. We zien u graag terug tijdens deze gebeurtenis.
Met dank aan de Stichting Vrienden van OTwee die deze dag mogelijk maakte!

Klik hier om foto's van deze dag te bekijken.

OTwee is gefuseerd met GGMD voor Doven en Slechthorenden. Deze website stopt eind december 2015. Deze website wordt daarom niet meer onderhouden.

Wilt u informatie over beperkt zijn in horen en zien? Gaat u dan naar www.ggmd.nl.

U kunt GGMD ook volgen op Twitter en Facebook.

GGMD logo
Gewijzigd adres: